9/17/2018

| MA艁A ZMIANA |

| MA艁A ZMIANA | A LITTLE CHANGE |

Cze艣膰! 馃槂

Taka ma艂a rzecz, a tak si臋 ciesz臋, ze chce si臋 z Wami tym podzieli膰. Z pocz膮tku doda艂am zdj臋cie moich p贸艂ek z ksi膮偶kami. Tata sam mi j膮 zrobi艂 i bardzo, bardzo mocno Mu dzi臋kuje. Jednak pod zwi臋kszaj膮c膮 si臋 ilo艣ci膮 ksi膮偶ek p贸艂ki zaczyna艂y si臋 ugina膰 i nie mia艂am ju偶 na ten moment miejsca na wszystkie. Wtedy wkroczy艂a mama. 

MOJE P脫艁KI KIEDY艢 : 

Widzicie te uginaj膮ce si臋 p贸艂ki?

M脫J NOWY REGA艁 NA WSZYSTKIE KSI膭呕KI :




Naprawd臋 to dla mnie wielka rado艣膰. Ponad godzin臋 my艣la艂am nad ich ustawieniem, a i tak do ko艅ca nie jestem przekonana czy jest dobrze. Gdy przegl膮dam IG, kt贸re s膮 po艣wi臋cone ksi膮偶kom, nie mog臋 czasem uwierzy膰 w ilo艣膰 takich rega艂贸w, p贸艂ek i ksi膮偶ek. Pi臋kny widok. I sama chcia艂abym mie膰 we w艂asnym domu pok贸j, taki ma艂y - z fotelem, dobrym o艣wietleniem a wok贸艂 same ksi膮偶ki - czas tylko dla mnie. M贸j 艣wiat. 




Moje ustawienie : 
Na pierwszej p贸艂ce mo偶ecie zobaczy膰 nie wszystkie serie ksi膮偶kowe, poniewa偶 brakuje mi paru ksi膮偶ek. 


Druga p贸艂ka to ksi膮偶ki do przeczytania,a  za nimi przeczytane. 



Trzecia p贸艂ka to ksi膮偶ki przeczytane.



Czwarta p贸艂ka to dietetyczna p贸艂eczka.


Ostatnia p贸艂ka to dokumenty, segregatory z notatkami z pierwszego roku studi贸w i uszykowane na drugi rok.




A jak zagospodarowa艂am stare p贸艂ki ?



Wszystko na swoim miejscu 馃挊

A dzi艣 rano - na peronie - ch艂on臋艂am pozycj臋 z wrze艣niowych nowo艣ci " SIOSTRY " .
Zaj臋艂a mi niespe艂na dzie艅. Zapowiada艂a si臋 dosy膰 drastycznie, mrocznie. Jednak nie wywar艂a na mnie takiego wra偶enia jakiego si臋 spodziewa艂am. Mimo to mog臋 艣mia艂o napisa膰, 偶e jest to dobra ksi膮偶ka. 



Do zobaczenia 馃憢
P.S. W przygotowaniu wpis o drugiej cz臋艣ci ksi膮偶kowych serii, zapraszam serdecznie .

Brak komentarzy:

Prze艣lij komentarz