9/14/2018

| II CZĘŚĆ WRZEŚNIOWYCH NOWOŚĆI |

| II CZĘŚĆ WRZEŚNIOWYCH NOWOŚĆI |

Cześć! 😃

Podzieliłam nowości wrześniowe na dwie części ze względu na ilość książek. W tym wpisie przedstawię książki z innej kategorii. 
Na początek przypomnę książki z pierwszej części :



  



Druga część nowości dotyczy zdrowia, dietetyki i samego zawodu - lekarza. Zaczynajmy !





1. " Stres na detoksie " URSZULA MIJAKOSKA, MONIKA STACHURA



Tył książki :

Zdrowe odżywianie to nie wyrzeczenia, pusty żołądek , nieutulony żal na czekoladką..Zdrowe odżywianie to reagowanie na sygnały płynące z ciała, to rozpoznawanie potrzeb i nazywanie emocji. Zdrowe odżywanie to świadome wybory. 

Z tej książki dowiemy się : 
- Na czym polega zdrowe odżywanie,
- Czym jest dla ciebie miłość,
- Jak zrobić porządek na talerzu,
- Jak cieszyć się jedzeniem,
- Jak osiągnąć zadowolenie?
- Jak realizować cele?
- Na czym polega szacunek ?
- Jak akceptować siebie i innych ?
- Jak rozmawiać z ludźmi i z samym sobą?
- Jak być uważnym?
- Czym jest dla ciebie wolność ?
- Kim jesteś ?
- Kim chcesz być?

Tego wszystkiego zamierzam się dowiedzieć oraz podzielić się z tym z Wami. 

2. " Pasożyty w Twoim mózgu " KATHLEEN MCAULIFFE




Z racji mojego kierunku studiów, myślę, że ta książka jest u mnie obowiązkowa . 

3. " W szoku " DR. RANA AWDISH





" W szoku " skończyłam wczoraj.
 Szokuje, inspiruje , doradza. Kobieta - lekarka , opowiada o swojej historii. Sama została pacjentka, w swoim szpitalu. Pracuje tam wielu lekarzy, jest dużo oddziałów , nie wszyscy się znają i dlatego gdy leży na oddziale jest traktowana jako zwykła osoba ... Sama jest w szoku co ja spotyka, a co przeszła - na pewno nie życzy nikomu . Poznajcie Dr. Ranę Awdish. 

Oto całość wrześniowych nowości. Mam nadzieję, że Was zaciekawiłam i zainspirowałam.  


https://www.taniaksiazka.pl/


Do zobaczenia 👋