9/06/2018

| KSIĄŻKOWE SERIE | I |

| KSIĄŻKOWE SERIE | I |

Cześć! 😃

Na pewno znacie moment kiedy jesteście już przy końcu książki, treść się rozwija i nagle..bach ! Podziękowania Autora a wraz z tym pełno pytań typu " co dalej?? " Na całe szczęście niektóre książki doczekały się kontynuacji. Oto pierwsza serii z mojej półeczki : 

1. GAYLE FORMAN

"Zostań, jeśli kochasz"  
"Wróć, jeśli pamiętasz"






Pierwsza część już ostatnio Wam prezentowałam ( w Sierpniowe nowości cz. II )i tak jak ostatnio druga część również pochłonęłam w dniu dostawy (wrześniowe nowości w kolejnym poście) . Z początku drugiej  książki naprawdę byłam zawiedziona, jednak autorka mnie nie zawiodła, mam nadzieję, że tego kto również czytał także nie. Koniec był piękny, uroniłam parokrotnie łzę, takie książki warto czytać. Nie zdradzam więcej, zachęcam do lektury. 



2. ANNA-SOPHIE GIRARD ORAZ MARIE ALDIME GIRARD

" Perfekcyjna kobieta to suka " 
" Perfekcyjna kobieta to suka 2 " 


Proszę się nie zrażać tytułem.




Masz zły dzień? Myślisz, że wszystko się wali? Na dworze pada i wieje? A może partner Cię wkurzył? To sięgnij od razu po te propozycje książkowe! Uśmiać się można do łez. Autorki książki po prostu trafiają w sedno w każdym zdaniu. Ich tekst to odzwierciedlenie życia, osób w naszym otoczeniu. Można się utożsamić z tym co jest napisane. Sam/a się przekonaj !

3. COLLEEN HOOVER 

" Hopeless " 
" Losing Hope " 





 "Hopeless"-"Beznadziejny"
Najlepsza z najlepszych autorek, bardzo sobie ją cenie i nie zawiodła mnie jako czytelnika. Nie można się oderwać od tekstu, chce się wiedzieć co będzie dalej, a najlepiej przeczytać na raz. 
Przypadkowe spotkanie, jedno dłuższe spojrzenie, przebłysk i świadomość, że to Ona . To Jej szukał, to za Nią czekał, ale czy wszystko będzie takie proste? 
Gorąco polecam!

Wszystkie książki z :


W drugiej części "książkowych serii" znajdą się tacy Autorzy jak:
  • Carlos Ruiz Zafon,
  • Kim Holden,
  • C.J. Daugherty,
  • Lauren Weisberger.

Do zobaczenia 👋