9/14/2018

| NOWOŚCI | NEW | 09 |

| NOWOŚCI | NEW | 09 |

Cześć! 😃

Nie wierzę, że to już połowa września! Czas tak szybko leci. Rok szkolny rozpoczęty, my, studenci zaraz również zaczynamy, dlatego przyszedł czas na jeszcze parę nowości, które między pracą a pracą haha można przeczytać. 
Wszystkie książki z księgarni internetowej :  https://www.taniaksiazka.pl/ . 📚


OTO PIERWSZA CZĘŚĆ WRZEŚNIOWYCH NOWOŚCI 

1. " Wróć, jeśli pamiętasz " GAYLE FORMAN 





Pochłonęłam ją w dniu dostawy. Z początku naprawdę byłam zawiedziona, jednak autorka mnie nie zawiodła, mam nadzieję, że tego kto również czytał także nie. Koniec był piękny, uroniłam parokrotnie łzę, takie książki warto czytać. Nie zdradzam więcej, zachęcam do lektury.
 


2. " Światło, którego nie widać " ANTHONY DOERR







Tej ksiązki jestem bardzo ciekawa, zabiorę się za nią już niedługo, mam nadzieję, że mnie pochłonie jak większość. 

3. " Pudełko z marzeniami " MAGDALENA WITKIEWICZ, ALEK ROGOZIŃSKI 





Najzabawniejsza świąteczna? Trochę nie w czas 
 książka, ale zabrałam ja dlatego, że i opis mi się podoba oraz dlatego, ze jest to komedia. Jak zauważyliście nie wybieram takich książek - głównie dramat, poradnik dietetyczny itp. 

4. "Siostry" CLAIRE DOUGLAS  




Już w kolejnym wpisie druga część. Zostały jeszcze trzy pozycje książkowe. Jestem ciekawa ich wszystkich oraz czy Wy już niektóre posiadacie. 

Do zobaczenia 👋