10/03/2018

| KSIĄŻKOWE WAKACJE |


| KSIĄŻKOWE WAKACJE |


Cześć ! 😃

Z powodu urlopu, byłam tutaj chwilowo niedostępna,ale już wracam.
Od 15.09. czas szybko zleciał i już mamy październik. Z nowym miesiącem ruszam z nową siłą oraz z małymi zmianami,a  to wszystko będziecie mogli obserwować tutaj. Zapraszam 😊
Wakacje bez książek? No way! 
Postanowiłam zabrać ze sobą książki mojego ulubionego autora :
CARLOSA RUIZA ZAFON 




Każda z jego ośmiu książek jest dla mnie wyjątkowa, ale postawiłam na : 
  1. " KSIĄŻE MGŁY "
  2. " PAŁAC PÓŁNOCY "
  3. " ŚWIATŁA WRZEŚNIA " 
  4. " MARINA " 
Zdjęcia Mojego Nieocenionego Fotografa ❤️




Każdego dnia czytałam, słońce dopisywało, w przerwach do basenu wskoczyłam,a potem znów na leżak i 📚📖





A tu z moim towarzyszem 🐈😻
Tym razem książki wypożyczyłam w naszej miejscowej bibliotece. Mam zamiar kupić je wszystkie 7, ponieważ jedną sprezentowali mi rodzice dawno temu.
Tutaj znajdziecie je wszystkie z opisem i przystępną dla każdego ceną :  


Zapraszam na kolejny wpis...✍
Do zobaczenia 👋







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz