8/28/2018

| NOWOŚCI | NEW | 08 | 2 |

| NOWOŚCI | NEW | 08 | 2 |


Cześć ! 😃

Uwielbiam internetowe księgarnie , mam swoją jedną ulubioną - https://www.taniaksiazka.pl - i właśnie od niej mam kolejne skarby. Może i tym razem Was coś zainspiruje? Zobaczcie sami , zapraszam !
Dwie książki już znacie z poprzedniego wpisu - https://bookanntop.blogspot.com/2018/08/miej-umiar-zyj-bez-stresu-hygge-napraw.html - mowa o " Unfuck yourself Napraw się ! " Gary John Bishop oraz " Jak przestać się martwić i zacząć żyć " Dale Carvagie. 
Oto moje nowości z drugiej połowy sierpnia :

1. " ZDROWE ODKWASZANIE " HERMANN STRAUBINGER 




Kolejna dobrze zapowiadająca się pozycja do mojego dietetycznego zbioru. Zapoznam się z prostymi trikami, które pomogą oczyszczać organizm i utrzymać pełnię zdrowia na co dzień. Mam chrapkę na tę książkę!






2. " LOVE, ROSIE "  CECELIA AHERN





Wzruszająca opowieść o przyjaźni i miłości. 



3. " ZOSTAŃ, JEŚLI KOCHASZ " GAYLE FORMAN


Tą książkę pochłonęłam w dniu dostawy. Jest to dramat. Od pierwszej strony bardzo mnie zaciekawiła. Szybko się wzruszam, a więc na 17 stronie już leciały mi łzy...jeśli wzruszasz się tak szybko jak - bardzo dobrze mnie zrozumiesz, gdy tam dotrzesz. 
Z okładki wyczytałam, że książka ta jest zekranizowana, co bardzo mnie cieszy, ponieważ wolę przeczytać najpierw oryginał, a potem obejrzeć film, bo jak wiadomo film nie dorównuje nigdy książce. A więc przede mną film, a przed Wami? 


Po krótce przypomnę dwie książki, które jak pisałam na wstępie pojawiły się już na moim blogu .


4. " JAK PRZESTAĆ SIĘ MARTWIĆ I ZACZĄĆ ŻYĆ " DALE CARNEGIE


W tej książce znajdziemy rady, które pozwolą :
  • pozbyć się obaw i lęków,
  • znosić krytykę i wyciągnąć z niej wnioski,
  • unikać zmęczenia i wyglądać młodo,
  • wydłużyć dzień o godzinę,
  • odnaleźć sens życia i jego smak.
Ciekawie brzmi..wydłużyć dzień o godzinę?! MARZENIE ŚCIĘTEJ GŁOWY, a może jednak? Dam Wam znać jak przeczytam, czy faktycznie znalazłam dodatkową godzinkę. 


5. " UNFUCK YOURSELF NAPRAW SIĘ ! " GARY JOHN BISHOP 



MNIEJ MYŚL, WIĘCEJ ŻYJ 

Tak brzmi główna myśl autora. " Mniej myśl, więcej żyj " . Książka genialnie napisana. W prosty sposób dosadnie trafia do serca i mózgu. Książka jest podporą dnia codziennego i sądzę, że tak jak napisał Gary J.B. będę do niej zaglądała w gorszy dzień. Ze stanowczością mówi o myślach, mottach, które mają towarzyszyć wszystkim odbiorcom po przeczytaniu i dlatego polubiłam Go od pierwszych stron. Zajrzyj i Ty !














Do zobaczenia ! 👋