7/19/2018

| NOWOŚCI | NEW | 07 |

| NOWOŚCI LIPIEC |

Ponownie cześć ! 😃

Tak jak zapowiadałam jestem z moimi nowościami lipca. Jest to I część, ponieważ dwie książki są z innej kategorii. Prawda jest taka, że co miesiąc kupuje nowe, na to zawsze znajdą się pieniądze, znajdzie się czas na ich czytanie, wertowanie. Zamówiłam je w trakcie promocji. Koszt jednej 20/25zł ? Warto było. 


1."Dziecko wspomnień" STEENA HOLMES ( https://www.steenaholmes.com )






Tą książke zakupiałam przez portal :http://www.taniaksiazka.pl/?utm_source=pp&utm_medium=cps&utm_campaign=SalesMedia  (bardzo polecam). Do jej zakupy skusił mnie opis z tyłu. Zapowiadało się na zwykłą historię o rodzinie, jednak ostatnie zdanie lekko mnie zaintrygowało. Przeczytałam ją w tym samym dniu, w którym ją otrzymałam. Jestem bardzo zadowolona i nie jest to "zwykła" historia. Matczyna miłość, miłość dwojga ludzi odgrywa w niej bardzo dużą rolę, jednak jest jeszcze jeden "haczyk", który radze zapamiętać,a znajduję się on na początku książki. Jest zaskakująca, na samym końcu uroniłam łze. 


2. "Kocham tylko tak" KATE STERRITT (http://www.katesterritt.com)






Również zakupiłam ją przez portal :  http://www.taniaksiazka.pl/?utm_source=pp&utm_medium=cps&utm_campaign=SalesMedia . Tutaj płakałam, śmiałam się i po prostu marzyłam. Końcowe zdanie :
 " Wzruszająca opowieść o niesamowitej sile miłośći, która moze dawać, ale może też odbierać"  
opisuje genialnie całość ksiązki. Emerson miała trudne życie chociażby w domu, to bardzo wpłynęło na jej życiowe wybory. Tylko Mereki był Jej podporą, przyjacielem, no i.. miłością. Jednak życie nie jest kolorowe i o tym czytelnik dowiaduje się pod koniec. Wstrząsające wydarzenie, ponieważ czytając to książkę dalej i dalej nabierało się nadzieję na "happy end". Powiem tylko .. nie w tym przypadku. 
Oprócz pięknej treści, ta książka posiada świetne, minimalistyczne elementy, jakby narysowane przez autorkę, gdy zastanawiała się jak zakończyć tą książkę. 📝 


Kolejny wpis to kolejne dwie lipcowe ksiązki tym razem w kategorii mojej ukochanej dietetyki. Do zobaczenia 👋