7/19/2018

| BookAnn - kilka słów wstępu |

| Mój początek |

Cześć! 😃

Jestem Ania, studiuję dietetykę kliniczną w Wyższej Szkole Humanistycznej w Lesznie. Mam 20 lat, wieczny uśmiech na twarzy i jednym z moich hobby, czynnością, która mnie releksuje jest właśnie czytanie, z którym przychodzę tutaj. Czytam wszędzie; w domu, przed snem, po pracy, na studiach, po studiach, wieczorami, w pociągach, na stacjach, gdy idę na spacer, ogólnie wszędzie mam zawsze ze sobą coś do czytania. Nie przepadam za wersją elektroniczną - jednak to już każdy według swoich preferencji 😉, to pewnie przez ich zapach - przyciąga 😊


Powyższe zdjęcie to jakby początek mojej przygody z książkami. Chociaż moja mama bardzo dużo mi czytała (przez to sądzę, że ta miłość do książek kiełkowała od dłuższego czasu).Teraz z tatą dziele ta pasje. Kiedy byłam w gimnazjum, a było to już parę ładnych lat temu zainteresowałam się czytaniem. Szkolne przerwy spędzałyśmy z koleżankami w bibliotece i tak od jednej do drugiej książki aż uzbierałam sobie kilka...

Powoli kończy mi się miejsce. Dużą ilość książek z tego powodu mam pochowane bądź oddałam do miejskiej biblioteki, a tutaj mam moje skarby, najlepsze tytuły.
Celem tego bloga jest:
zachęcanie do czytania (bo naprawdę warto),
⇒ukazanie, że książka to nie tylko okładka (ale jej piękne wnętrze),
⇒dzielenie się perełkami z literatury,pomoc w szukaniu tych perełek,
⇒moja chęć poznania opinii i innych skarbów literatury w różnych kategoriach,
⇒ przemyślenia nad przeczytaną książką; krótka recenzja.

Tyle wstępem. Nic więcej mi nie zostało jak zaproszenie do kolejnego postu, który będzie już o moich ostatnich nowościach. 
Do zobaczenia 👋

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz