8/03/2018

| NOWOŚCI | NEW | 08 |

| NOWOŚCI SIERPIEŃ |

Cześć! 😃 

Jak wspomniałam w pierwszym wpisie na książki zawsze jest czas i są pieniążki, dlatego przychodzę do Was dziś z nową dawką skarbów od https://www.taniaksiazka.pl ❤️ . Jest 3 sierpnia i już mam nowości, po które dzisiaj z samego ranka pojechałam na pocztę do pobliskiej miejscowości. 


Zaczynajmy!




1. " HYGGE " MARIE TOURELL SODERBERG


Hygge słowo podobno nierozumiane, nieprzetłumaczone na język polski, szwedzkie. " Hygge " widziałam w księgarniach, w sklepach internetowych, w reklamach i kiedy miałam już zamówić książki, mówię " biorę i ją ". Tak się u mnie znalazła. 


Po autorce widać, ze hygge istnieje. O tej książce i jeszcze jednej , którą już posiadam powstanie osobny wpis. 

2. " A JA ŻEM JEJ POWIEDZIAŁA " KATARZYNA NOSOWSKA



Ta książka to petarda! Z chęcią zobaczę czy Kaśka zabije mnie miłością.



3. " URODZIŁEM SIĘ PEWNEGO BŁĘKITNEGO DNIA" DANIEL TAMMET 


Książka wzbudziła moje zainteresowanie po przez chorobę, która jest wymieniona na okładce, czyli zespół Aspergera ( całościowe zaburzenie, które należy do spektrum autyzmu). Następnie przeczytałam jej opis i już była moja. 


4. " TWOJA KREW NIE KŁAMIE " SABINE LINEK


Na własnej skórze się przekonałam, że krew nie kłamie. Odzwierciedla dokładnie nasz stan zdrowia. To jest dla mnie niesamowita sprawa. Jednocześnie bardzo mi przykro, że są nadal osoby, które bagatelizują sygnały swojego organizmu i nie idą na badanie. Mając skierowanie od lekarza nic to nie kosztuje, a ta chwila czasu dla siebie, dla własnego zdrowia powinna być priorytetem . 
Z racji mojego kierunku - dietetyka kliniczna, ta książka jest u mnie konieczna, czuje , że jest ona w dobrych rękach , w dobrym czasie.




5. " TATUAŻYSTA Z AUSCHWITZ " HEATHER MORRIS


Nigdy nie przepadałam za historią, tematami o wojnie - do czasu. Kiedy chłopak zabrał mnie do kina na film pt. " Przełęcz ocalonych " , który bardzo polecam. Następnie obejrzałam film pt. :" Chłopiec w pasiastej piżamie " i kupiłam pierwszą książką dotyczącą wojny " Spowiedź Stalina ". I kiedy zobaczyłam okładkę, te paski, a na tyle w opisie, że jest na faktach, na miarę filmu, który obejrzałam, wiedziałam, ze ją też muszę mieć. Tak o to i ta książka również wpadła w moje ręce.



To moje sierpniowe nowości, ciekawe czy na tym skończę. 
Do zobaczenia 👋



2 komentarze:

  1. Mam książkę "Hygge" i bardzo Ci się spodoba. Czekam na kolejny dobry wpis :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Kupuje tylko na @taniaksiążka i nie żaluje ani jednego zakupu. Bardzo fajnie napisane. Trzymaj się ciepło!

    OdpowiedzUsuń